Компанія Маестро медікал приймає на себе гарантійні зобов'язання на все продане медичне обладнання, а також здійснює повний цикл технічного обслуговування у власному сервісному центрі, включаючи гарантійний ремонт та післягарантійну регулярну підтримку.

  • Необхідний ремонт виконується висококваліфікованими інженерами і лише оригінальними комплектуючими з використанням високоточного і якісного обладнання. Це дозволяє швидко відновити всі функції медичної техніки і пролонгувати термін її експлуатації.
  • Ми здійснюємо прямі поставки з заводів виробників, відповідно, маємо всі необхідні інструменти, оригінальні деталі та запчастини для проведення оперативної діагностики і ремонту медичної техніки. Наші відносини з клієнтами будуються з перспективою на тривалу і плідну співпрацю, в чіткій відповідності з нормами законодавства, які детально регламентують питання, пов'язані з гарантійним та сервісним обслуговуванням.
  • У разі необхідності заміни певних комплектуючих в рамках післягарантійного обслуговування, їх вартість обговорюється з клієнтом заздалегідь. Вартість робіт не включає вартість деталей, необхідних для повернення пристрою в робочий стан.
  • Регулярний сервісний супровід включає заміну фільтрів, заміну охолоджувальної рідини і заміну деяких витратних матеріалів.

Будь ласка, перевіряйте комплектацію та відсутність дефектів у товарі при придбанні. У разі отримання товару з наявністю явних і видимих ​​пошкоджень, ви можете відмовитися від цього товару.

Якщо у вас загублений або пошкоджений гарантійний талон від виробника, будь ласка, зв'яжіться з нами по телефону +380975211177 або надішліть запит на пошту info@maestro.com.ua, вказавши в темі листа «Заміна гарантійного талона». 

Ми постійно вдосконалюємо свою експертизу з питань технічного обслуговування, оперативно реагуємо на ваші заявки та гарантуємо своєчасний та якісний сервіс. Ми також пропонуємо практичне навчання для лікарів, що працюють на придбаних у нас апаратах.

Товар додано до порівняння